E-mailmarketing sterft uit - of toch niet?

Lees meer

De ideale Customer Journey

Kantar TNS komt haar ervaring delen die zij hebben opgedaan tijdens grootschalige customer journey programma’s bij o.a. Philips en Ikea. Hiernaast delen zij ook hoe CRM data, OPS data en CX data elkaar versterken en de basis vormt voor een verbeterde klantervaring. Zij eindigen met een quiz over zin en onzin van Customer Journeys.

Datum: 
Donderdag 7 juni

Locatie:

SuperOffice Benelux B.V., Emmasingel 29.41, 5611 AZ  Eindhoven  

Tijd:

09:15 uur ontvangst

09:30 - 10:30 uur 
CRM en klantfeedback versterken elkaar om klantgerichter te worden
Kantar TNS Nederland, Otto Vroegop en Martijn van Keulen

Pauze

10:45 - 12:00 uur 
Hoe ziet de customer journey van SuperOffice eruit?
Welke functionaliteiten biedt SuperOffice CRM ten aanzien van de customer journey?
Davy van Happen - Account Manager

Aansluitend lunch

Aanmelden seminar 7 juni Customer Journey

Deelname is kosteloos, maar niet vrijblijvend. Na aanmelding rekenen wij op je komst.