7 manieren om een succesvolle Customer Experience Strategie te creëren

Lees meer

Betere klantenservice betekent: tevreden klanten

Zorg voor een glimlach op het gezicht van jouw klanten door ze de aandacht te geven die ze verdienen. De krachtige functionaliteit van SuperOffice helpt je om verzoeken bij te houden en te beantwoorden zodra ze binnenkomen. Dit kan via meerdere kanalen zoals telefonisch, per e-mail, webformulier of via sociale media.

Ticket management

Doelgericht communiceren

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van klantenverzoeken. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek volgnummer toegewezen, waardoor je de hele communicatiestroom met betrekking tot dat verzoek kunt volgen. Als je zoekt op nummer, klantnaam, status, periode of categorie, heb je direct de informatie die je nodig hebt.

Gedeelde database

Eén locatie voor alle communicatie

Alle klantenverzoeken worden centraal ontvangen en geordend in uw CRM database. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot de informatie en is dus in staat om voorafgaand aan het contact met een klant de status te controleren.

 

Automatisch toewijzen en escaleren

De snelste weg naar het juiste antwoord

Wijs binnengekomen verzoeken automatisch toe aan de juiste categorie en medewerker, door meerdere filters voor mailaccounts of trefwoorden in te stellen. Als een verzoek niet binnen de deadline beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een herinnering.

Dashboards en rapporten

Inzicht in klanttevredenheid

Met de dashboards en rapporten in SuperOffice zie je direct waar de knelpunten binnen jouw organisatie liggen. Onze kant-en-klare dashboards helpen om jouw klantenservice te optimaliseren.

Aanvullende functies SuperOffice CRM voor Customer Service

Heb je vragen? Bel ons op +31 (0)73 6919191. Wij helpen je graag verder.

  • Knowledge base

    Help jouw klanten om zichzelf te helpen, 24 uur per dag, zeven dagen per week, door een kennisbank met veelgestelde vragen samen te stellen (FAQ's, frequently asked questions).
  • Klantenportal

    In deze klantenportal kunnen jouw klanten 24 uur per dag, zeven dagen per week inloggen, de historie van hun verzoek bekijken, vragen stellen en iets opzoeken in de FAQ. De klantenportal is een standalone portal die kan worden geïntegreerd in jouw bestaande website.
  • Mobiel service management

    Hiermee hebben servicemedewerkers toegang tot SuperOffice vanaf hun mobiele apparaten en kunnen ze verzoeken bekijken en erop reageren.
  • Macro's

    Als je macro’s gebruikt dan kun je processen automatiseren met één klik. Zo kun je bijvoorbeeld een reactie naar een klant sturen of een verzoek in een andere categorie indelen. Met macro’s kunnen jouw medewerkers aangepaste workflows, triggers en events creëren.
Sinds wij SuperOffice gebruiken is onze reactietijd 50% korter geworden en is onze capaciteit verdubbeld!
HG International BV

Gratis demo van SuperOffice Customer Service