Meld je aan voor Thrive - een reeks speciale content om je relaties te laten groeien

Service functies

Zorg voor een glimlach op het gezicht van jouw klanten door ze de aandacht te geven die ze verdienen. De krachtige functionaliteiten van SuperOffice helpen je om verzoeken bij te houden en te beantwoorden zodra ze binnenkomen. Dit kan via meerdere kanalen zoals telefonisch, per e-mail, chat, webformulier of via sociale media.

Cloud illustratie

Doelgericht communiceren

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van klantenverzoeken. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek volgnummer toegewezen, waardoor je de hele communicatiestroom met betrekking tot dat verzoek kunt volgen. Als je zoekt op nummer, klantnaam, status, periode of categorie, vind je direct de informatie die je nodig hebt.

Cloud illustratie
Cloud illustratie

Één locatie voor alle communicatie

Alle klantenverzoeken worden centraal ontvangen en geordend in de CRM database. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot de informatie en is dus in staat om voorafgaand aan het contact met een klant de status te controleren.

Cloud illustratie
 Twee skiërs bovenop een berg

De snelste weg naar het juiste antwoord

Wijs binnengekomen verzoeken automatisch toe aan de juiste categorie en medewerker, door meerdere filters voor mailaccounts of trefwoorden in te stellen. Als een verzoek niet binnen de deadline opgepakt is, stuurt het systeem automatisch een herinnering.

Overtref de verwachtingen van de klant

Snelle reactietijden leiden tot tevreden en loyale klanten. Met SuperOffice Chat kun je met meerdere klanten tegelijk in gesprek gaan en direct vragen beantwoorden om je klanten tevreden te houden. Dit betekent minder tickets voor je organisatie en geen wachttijden voor de klant. Kortom, een win-win situatie!

Screen shot SuperOffice CRM

Inzicht in klanttevredenheid

Met de dashboards en rapporten in SuperOffice zie je direct waar de knelpunten binnen jouw organisatie liggen. Onze kant-en-klare dashboards helpen je om jouw klantenservice te optimaliseren.

 Glimlachende man op conferentie

SuperOffice CRM voor Klantenservice

Succesverhaal

Met SuperOffice Service creëer je transparantie in je organisatie.

Ed van den Hout   Luxaflex
  • Icon

    De vernieuwde Buyers Guide

    Investeren in CRM-software helpt bij het opbouwen en versterken van relaties. Ontdek hoe je de juiste oplossing voor jouw bedrijf kiest.

  • Icon

    Meer loyale en tevreden klanten?

    Wij onderzochten de kwaliteit van de klantenservice bij 1000 bedrijven en delen de uitkomsten graag in ons benchmarkrapport.

  • Icon

    Klantenservice verbeteren?

    Verhoog de reactiesnelheid en verminder de werkdruk met emailsjablonen die de klantenservice ondersteunen.

Wil je weten wat ons geheim is bij het creëren van uitmuntende klantenservice?

Meld je dan aan bij Thrive with SuperOffice om originele content in jouw inbox te ontvangen, speciaal ontwikkeld om je serviceprocessen te verbeteren en relaties om te zetten in omzet.