Krachtige software voor ticket management

De krachtige functionaliteit van SuperOffice helpt je om klantenservice tickets efficient af te handelen. Ontvang, bewaak en behandel tickets via diverse kanalen zoals telefoon, email, webformulier, klantportaal, social media of chat. Vraag nu een free trial aan en ervaar het zelf!

Ticket management

Doelgericht communiceren

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van klantenservice tickets. Elke ticket krijgt automatisch een uniek volgnummer toegewezen, waardoor je de hele communicatiestroom met betrekking tot dat ticket kunt volgen. Als je zoekt op nummer, klantnaam, status, periode of categorie, heb je direct de informatie die je nodig hebt.

Gedeelde database

Eén locatie voor alle communicatie

Alle tickets worden centraal ontvangen en geordend in de CRM database. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot de informatie en is dus in staat om voorafgaand aan het contact met een klant de status te controleren.

 

Automatisch toewijzen en escaleren

De snelste weg naar het juiste antwoord

Wijs binnengekomen tickets automatisch toe aan de juiste categorie en medewerker, door meerdere filters voor mailboxen of trefwoorden in te stellen. Als een ticket niet binnen de deadline beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een herinnering.

Dashboards en rapporten

Inzicht in klanttevredenheid

Met de dashboards en rapporten in SuperOffice zie je direct waar de knelpunten binnen jouw organisatie liggen. Onze kant-en-klare dashboards helpen om jouw klantenservice te optimaliseren.

Aanvullende functies SuperOffice CRM voor Customer Service

Heb je vragen? Bel ons op +31 (0)40 4021500. Wij helpen je graag verder.

  • Knowledge base

    Help jouw klanten om zichzelf te helpen, 24 uur per dag, zeven dagen per week, door een kennisbank met veelgestelde vragen samen te stellen (FAQ's, frequently asked questions).
  • Klantenportal

    In deze klantenportal kunnen jouw klanten 24 uur per dag, zeven dagen per week inloggen, de historie van hun ticket bekijken, vragen stellen en iets opzoeken in de FAQ. De klantenportal is een standalone portal die kan worden geïntegreerd in de bestaande website.
  • Mobiel service management

    Hiermee hebben servicemedewerkers toegang tot SuperOffice vanaf hun mobiele apparaten en kunnen ze tickets bekijken en erop reageren.
  • Macro's

    Als je macro’s gebruikt dan kun je processen automatiseren met één klik. Zo kun je bijvoorbeeld een reactie naar een klant sturen of een ticket in een andere categorie indelen. Met macro’s kunnen jouw medewerkers aangepaste workflows, triggers en events creëren.
Wij behandelen 160.000 tickets per jaar met SuperOffice Service"
Ed van den Hout , Manager Customer Order Service Luxaflex