Eenvoudig managen van alle inkomende verzoeken van winkels, dealers of franchisenemers

Slimme oplossingen om het dagelijks contact met winkels, franchisenemers of dealers te optimaliseren. Beantwoord verzoeken efficiënt zodra ze binnenkomen. Ben bereikbaar voor vestigingen via telefoon, email, webformulieren of portaal.

Ticket Management

Met snelle communicatie win je de slag

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van verzoeken van de verschillende vestigingen door de organisatie. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek referentienummer toegewezen, waardoor de hele communicatiestroom met betrekking tot dat verzoek gevolgd kan worden. Als je zoekt op volgnummer, vestiging, ticket-eigenaar, status, periode of categorie, heb je de informatie die je nodig heeft in no time.

Gedeelde database

Eén locatie voor al je communicatie

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van verzoeken van de verschillende vestigngen door de organisatie. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek referentienummer toegewezen, waardoor de hele communicatiestroom met betrekking tot dat verzoek gevolgd kan worden. Als je zoekt op volgnummer, vestiging, ticket-eigenaar, status, periode of categorie, heb je de informatie die je nodig heeft in no time.

Automatisch doorsturen en escaleren

De snelste weg naar het juiste antwoord

Deel binnengekomen verzoeken automatisch in de juiste categorie in en wijs ze toe aan de juiste medewerker, door meerdere filters voor mailaccounts of trefwoorden in te stellen. Als een verzoek niet voor een vooraf vastgestelde datum beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een notificatie.

Dashboards en rapporten

Heb je vandaag optimale service geleverd aan de vestigingen?

Zorg dat je inzicht krijgt in de manier waarop je een betere service aan de vestigingen kunt leveren. Onze kant-en-klare dashboards helpen je te begrijpen wat hun uitdagingen zijn en wat je moet doen om je dienstverlening nog beter te maken.

Deze klanten gebruiken SuperOffice Service

85 winkels, 100% transparantie

Afhandelen van verzoeken van franchise-nemers via telefoon, email en intranet

160.00 tickets per jaar

Managen van klachten en serviceverzoeken van consumenten via dealers

90% van de tickets binnen 1 dag afgehandeld

Onderhouden van dagelijkse contracten met 178 franchisenemers

Aanvullende functies SuperOffice CRM voor retail formulemanagement

Wij beantwoorden graag al je vragen. Bel ons op +31 (0)73-6919191

  • Nieuwsbrieven en weekberichten

    Stuur eenvoudig gepersonaliseerde mailings of weekberichten met informatie rondom promoties, producten en aangepaste routines.
  • Knowledge Base

    Help vestigingen om zichzelf te helpen, 24 uur per dag, zeven dagen per week, door een kennisbank met veelgestelde vragen samen te stellen (FAQ's, frequently asked questions).
  • Self service portaal

    In het self service portaal kunnen vestigingen 24 uur per dag, zeven dagen per week inloggen, de historie van hun verzoek bekijken, vragen stellen en iets opzoeken in de FAQ. Het self service portaal is een standalone portaal en kan worden geïntegreerd in jouw bestaande website en aangepast aan je huisstijl.
  • Mobile service management

    Hiermee hebben servicemedewerkers toegang tot SuperOffice vanaf hun mobiele apparaten en kunnen ze verzoeken bekijken en erop reageren.
  • Ondersteun formulemanagers onderweg

    De complete CRM oplossing van SuperOffice ondersteunt formulemanagers bij het plannen van hun bezoeken aan de verkooppunten en het vastleggen van alle relevante informatie.
  • Macro's

    Als je macro’s gebruikt dan kun je processen automatiseren met één klik. Meerdere handelingen worden achtereenvolgens automatisch uitgevoerd. Met macro’s kun je medewerkers aangepaste workflows, triggers en events creëren.

Neem contact met mij op!