Eenvoudig managen van alle inkomende verzoeken van winkels, dealers of franchisenemers

Optimaliseer je dagelijkse communicatie met retailwinkels, franchisenemers en dealers. Volg en beantwoord alle vragen onmiddellijk en los problemen van dealers op, of ze nu telefonisch binnenkomen, via e-mail, een webformulier of sociale media.

Ticket Management

Communicatie met dealers stroomlijnen

Met SuperOffice stroomlijn je de manier waarop je bedrijf omgaat met vragen van winkels. Elke vraag krijgt automatisch een uniek referentienummer toegewezen, zodat alle communicatie gevolgd kan worden. Even snel zoeken op tracknummer, winkellocatie, ticketeigenaar, status, periode of dealer en je vindt alle informatie die je zoekt.

Gedeelde database

Eén systeem voor al je klantgegevens

Alle vragen van (retail)winkels, op welke manier ze ook zijn verzonden, komen centraal in je CRM database binnen en worden daar geordend. Iedereen in het bedrijf heeft onmiddellijk toegang tot de informatie en kan de status van een dealer, winkel of klant controleren voorafgaand aan het contact. Het is heel eenvoudig om bestaande webformulieren of portals aan SuperOffice CRM te koppelen.

Automatisch doorsturen en escaleren

Snel antwoorden richting winkels

Je kunt nieuwe vragen automatisch in de juiste categorie plaatsen en toewijzen aan de juiste medewerker, door meerdere e-mailaccounts of trefwoordfilters in te stellen. Als een vraag binnen een bepaalde tijd niet beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een notificatie.

Dashboards en rapporten

Optimaaliseer klanttevredenheid

Zorg dat je inzicht krijgt in de manier waarop je een betere service aan de vestigingen kunt leveren. Onze kant-en-klare dashboards helpen je te begrijpen wat hun uitdagingen zijn en wat je moet doen om je dienstverlening nog beter te maken.

Deze retailbedrijven profiteren van SuperOffice CRM

85 winkels, 100% transparantie

Afhandelen van verzoeken van franchise-nemers via telefoon, email en intranet.

160.00 tickets per jaar

Managen van klachten en serviceverzoeken van consumenten via dealers

90% van de tickets binnen 1 dag afgehandeld

Onderhouden van dagelijkse contracten met 178 franchisenemers

Krachtige functies CRM functies voor retail formulemanagement

Wij beantwoorden graag al je vragen. Bel ons op +31 (0)40-4021500.

  • Support portal

    In het Customer Centre (Klantencentrum) kunnen je klanten 24/7 inloggen, hun eerdere vragen bekijken, vragen stellen en in de kennisdatabank zoeken. Het Customer Centre is een standalone portaal, dat kan worden geïntegreerd in je bestaande retailwebsite.
  • Privacy

    Nu de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht is, is de privacy van je klanten belangrijker dan ooit. Maak gebruik van onze specifieke AVG functies om aan deze wetgeving te voldoen.
  • Self service portaal

    De klant van vandaag wil zelf dingen uitzoeken. Je kunt een kennisdatabank maken met veelgestelde vragen (FAQ’s), zodat je winkels, dealers en franchisenemers hun klanten een betere ervaring kunnen bieden via een digitale kennisdatabank.
  • Marketing

    Gebruik SuperOffice CRM om nieuwsbrieven naar winkels of rechtstreeks naar klanten te sturen. Er zijn sjablonen voor diverse type nieuwsbrieven, die kunnen worden aangepast. Je kunt ook je eigen sjabloon uploaden.
  • Chat

    Met SuperOffice Chat kun je met verscheidene dealers tegelijk communiceren en hun vragen meteen beantwoorden. En het mooiste is: de eindklanten zijn tevreden, want ze krijgen sneller antwoord. Een win-winsituatie!
  • Sneltoetsen

    Gebruik sneltoetsen (ook wel macro’s genoemd) om processen te automatiseren, bijvoorbeeld het antwoorden van klanten of het opnieuw toewijzen van een vraag aan een bepaalde winkel. Dat kan met één muisklik. Een ander voordeel is dat medewerkers zo aangepaste werkstromen kunnen creëren aan de hand van triggers en activiteiten.