Een goede relatie met studenten en werkveld versterkt de onderwijspositie

Zorg er voor dat (potentiële) studenten kiezen voor jouw instelling en bouw aan een intensieve en langdurige relatie met het bedrijfsleven door professionele en razendsnelle interactie met relaties. De krachtige functionaliteit van SuperOffice helpt jou om verzoeken bij te houden en te beantwoorden, zodra ze binnenkomen. Of dat nu telefonisch, per e-mail, webformulier of via sociale media is.

Verzoekbeheer

Doelgericht communiceren

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van vragen en verzoeken van relaties. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek volgnummer toegewezen. Van nummer tot aan status: de gehele communicatiestroom kan worden ingezien en gevolgd.

Gedeelde database

Eén loket voor alle communicatie

Alle verzoeken van relaties worden centraal ontvangen en geordend in SuperOffice. Hiermee kanaliseer je de verzoeken die in de praktijk binnen komen via de website, marketingafdeling, rechtstreeks bij de academie/faculteit of zelfs in een persoonlijke mailbox. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot de informatie en is dus in staat om voorafgaand aan het contact met een relatie de status te controleren.

Automatisch toewijzen en escaleren

De snelste weg naar het juiste antwoord

Wijs binnengekomen vragen en verzoeken automatisch toe aan de juiste categorie en medewerker of faculteit door meerdere filters voor mailaccounts of trefwoorden in te stellen. Als een vraag of verzoek niet binnen de ingestelde deadline beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een herinnering.

Dashboards en rapporten

Verhoog jouw klanttevredenheid

Hoe vaak en via welk kanaal heeft een student contact met jouw instelling? Welke vragen komen vaak uit het werkveld?  Met de dashboards en rapporten in SuperOffice wordt dit allemaal inzichtelijk gemaakt. Hiermee word je in staat gesteld om pro-actief (bij) te sturen op actuele thema’s.

Deze klanten gebruiken SuperOffice Service

Avans Hogeschool

Avans Ondernemerscentrum behandelt vragen van studenten en bedrijven

Bridgemoore

Trainingsinstituut gespecialiseerd in commerciële B2B trainingen

Stichting Combo

Uitvoerende Organisatie LAKS en JOB registratie klachten over instellingen

Aanvullende functies SuperOffice voor het Onderwijs

Wij beantwoorden graag al je vragen. Bel ons op +31 (0)40-4021500

  • Klantenportaal

    In deze portal kunnen al jouw relaties 24 uur per dag, zeven dagen per week inloggen, de historie van hun verzoek bekijken, vragen stellen en iets opzoeken in de FAQ. De klantportaal is een standalone portal die kan worden geïntegreerd in jouw bestaande website.
  • Telefoniekoppeling

    Koppel eenvoudig bestaande (telefonie)systemen aan SuperOffice. Geef jouw medewerker volledig inzicht in de situatie van de relatie. Koppel telefonie voor automatische herkenning van de student en bedrijf.
  • Kennisdatabase

    Met de Kennisdatabase in SuperOffice blijft kennis behouden. De kennisdatabase met veel gestelde vragen (FAQ's, frequently asked questions) helpt jouw relaties om zelf de gewenste informatie te vinden. 24 uur per dag, zeven dagen per week.
  • Koppel contactformulieren

    Je bestaande contactformulieren op je website kunnen eenvoudig gekoppeld worden aan SuperOffice Service. Zelfs in meerdere talen!

Neem contact met mij op!