Efficiente klantenservice betekent: tevreden consumenten

Zorg voor een glimlach op het gezicht van jouw klanten door optimale klantenservice te leveren. De krachtige functionaliteit van SuperOffice helpt je om verzoeken bij te houden en te beantwoorden zodra ze binnenkomen. Dit kan via verschillende kanalen zoals per telefoon, e-mail, webformulieren, klantenportaal of via sociale media.

Ticket Management

Doelgericht communiceren

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van klantenverzoeken. Elk verzoek krijgt automatisch een uniek volgnummer toegewezen, waardoor je de hele communicatiestroom met betrekking tot dat verzoek kunt volgen. Als je zoekt op nummer, klantnaam, status, periode of categorie, heb je direct de informatie die je nodig hebt.

Gedeelde database

Eén locatie voor alle communicatie

Alle klantenverzoeken worden centraal ontvangen en geordend in jouw CRM database. Iedereen binnen de organisatie heeft toegang tot de informatie en is dus in staat om voorafgaand aan het contact met een klant de status te controleren. Doordat er altijd een compleet overzicht van de klantcommunicatie bestaat ben jij in staat om klanten optimaal en hoogstpersoonlijk te bedienen.

Automatisch doorsturen en escaleren

De snelste weg naar het juiste antwoord

Wijs binnengekomen verzoeken automatisch toe aan de juiste categorie en medewerker, door meerdere filters voor mailaccounts of trefwoorden in te stellen. Als een verzoek niet binnen de deadline beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een herinnering. Ben je aan het wachten op antwoord van de klant? Dan houdt het systeem daar rekening mee. 

Dashboards en rapporten

Verhoog jouw klanttevredenheid

Consumentenvertrouwen is van levensbelang voor elke B2C organisatie. Met de dashboards en rapporten in SuperOffice zie je direct waar de knelpunten binnen jouw organisatie liggen. Zo wordt bijsturen eenvoudig gemaakt. Onze kant-en-klare dashboards helpen om jouw klantenservice doorlopend te optimaliseren.

Deze klanten gebruiken SuperOffice Service

160.000 tickets per jaar

Managen van klachten en serviceverzoeken van consumenten via dealers

Een gemiddelde klantwaardering van 8.0

De meest klantgerichte telecom organisatie van Nederland

Contactformulieren in vier talen

Vlekkeloze klantenservice met SuperOffice Customer Service

Aanvullende functies SuperOffice voor Consumentenservice

Wij beantwoorden graag al je vragen. Bel ons op +31 (0)73-6919191

  • Macro’s

    Als je macro’s gebruikt dan kun je processen automatiseren met één klik. Meerdere handelingen worden achtereenvolgens automatisch uitgevoerd. Met macro’s kun je medewerkers aangepaste workflows, triggers en events creëren.
  • Knowledge base

    Help jouw klanten om zichzelf te helpen, 24 uur per dag, zeven dagen per week, door een kennisbank met veelgestelde vragen samen te stellen (FAQ's, frequently asked questions).
  • Koppel je systemen en telefoon

    Koppel eenvoudig bestaande systemen aan SuperOffice. Geef de klantenservice medewerker volledig inzicht in de situatie van de klant. Koppel telefonie voor automatische herkenning van de klant. Koppel je webshop of ordersysteem voor automatische aanmaak klant en inzicht in aankoophistorie.
  • Klantenportaal

    In deze klantenportal kunnen jouw klanten 24 uur per dag, zeven dagen per week inloggen, de historie van hun verzoek bekijken, vragen stellen en iets opzoeken in de FAQ. Het klantenportaal is een standalone portaal dat naadloos geïntegreerd kan worden in jouw bestaande website.
  • Mobiel service management

    Hiermee hebben servicemedewerkers toegang tot SuperOffice vanaf hun mobiele apparaten en kunnen ze altijd en overal verzoeken bekijken en erop reageren.
  • Koppel contactformulieren

    Je bestaande contactformulieren op je website kunnen eenvoudig gekoppeld worden aan SuperOffice Service. Zelfs in meerdere talen!

Neem contact met mij op!